Redclick – nowa marka ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce
Redclick zadebiutuje na polskim rynku ubezpieczeń komunikacyjnych 1 października. To marka należąca do włoskiej firmy Genertel i powiązana z grupą Generali. Ubezpieczyciel stawia na usługi cyfrowe, oferując zakup polisy dla samochodu osobowego, motocykla lub samochodu dostawczego online i obsługę klienta za pośrednictwem strony internetowej oraz aplikacji w smartfonie.
Redclick – nowa marka firmy Genertel
Redclick to zupełnie nowa marka ubezpieczeń, pod którą swoje produkty będzie oferować klientom z Polski włoska firma Genertel należąca do grupy Generali. Ubezpieczyciel ten świadczy usługi już od 30 lat, szczycąc się tym, że jako pierwszy we Włoszech zaczął sprzedawać ubezpieczenia przez telefon, a następnie przez internet. Był również innowatorem w kwestii aplikacji do obsługi polis, którą udostępnił klientom jako pierwszy w Europie, a także pierwszym włoskim towarzystwem oferującym ubezpieczenie telematyczne, czyli nagradzające kierowców za bezpieczny styl jazdy.
Polska to kolejny kraj z naszej części Europy, w którym Genertel będzie oferował swoje usługi. Wcześniej, bo już od 2007 roku, ubezpieczyciel ten jest obecny na Węgrzech, a od 2010 roku na Słowacji.
Jakie ubezpieczenia zaoferuje Redclick?
W Polsce Redclick będzie oferował klientom ochronę w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych dla samochodów osobowych, motocykli i vanów. W firmie tej będzie można nabyć zarówno obowiązkowe ubezpieczenie OC pojazdu, jak i dobrowolne rozszerzenia polisy, w tym:
- ubezpieczenie AC dla wybranych zdarzeń, takich jak np. kolizje, uszkodzenia spowodowane przez żywioły i zwierzęta, czy kradzieże,
- ubezpieczenie assistance, w tym specjalne assistance dla samochodów elektrycznych zapewniające usługę holowania do stacji ładowania w przypadku rozładowania akumulatora,
- ubezpieczenie NNW obejmujące także rozszerzoną ochronę podczas prowadzenia rowerów, hulajnóg czy wynajętych krótkoterminowo samochodów.
Czym wyróżnia się oferta firmy Redclick?
Ubezpieczenia samochodu oferowane przez Redclick są w pełni cyfrowe. Zarówno ich zakup, jak też obsługa (np. wycena i zgłoszenie szkody) odbywa się w stu procentach zdalnie za pośrednictwem strony internetowej lub aplikacji mobilnej. Ubezpieczyciel opisuje proces zarządzania polisą jako prosty, a ją samą jako spersonalizowaną, dzięki możliwości wyboru zakresu ubezpieczenia według indywidualnych potrzeb klienta i zastosowaniu rabatów uwzględniających jego historię i profil ryzyka.
Redclick – zakup polisy przez internet, obsługa przez aplikację
Ubezpieczenie Redclick będzie dostępne przez internet już za pomocą kilku kliknięć. Zakupu można dokonać za pomocą różnych urządzeń. Procedura wymaga jedynie podania numeru rejestracyjnego pojazdu i daty urodzenia właściciela. Pozostałe informacje są pobierane automatycznie, dlatego cały proces wyceny polisy i załatwienia formalności przy transakcji trwa nie dłużej niż kilka minut.
Z kolei współpraca firmy z Grupą Generali sprawia, że klienci Redclick będą mogli skorzystać ze sprawdzonych na polskim rynku rozwiązań, w tym zgłaszania szkody oraz składania i przetwarzania dokumentów online, bez konieczności wizyty w biurze. Wszystko ma odbywać się za pośrednictwem dedykowanej aplikacji mobilnej – szybko i bez potrzeby osobistego kontaktu, za to z nastawieniem na jak największą wygodę dla użytkownika.
Za pomocą aplikacji Redclick będzie można o dowolnej porze:
- kupić polisę,
- zaktualizować dane,
- zgłosić szkodę,
- śledzić status zgłoszenia,
- przesłać dokumenty,
- złożyć reklamację,
- uzyskać dostęp do warunków ubezpieczenia.
Redclick zapewnia kontakt z obsługą klienta poprzez czat, a w razie bardziej skomplikowanych zapytań również drogą telefoniczną.
Redclick – bonus dla klientów na start
Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych pod marką Redclick ruszy w Polsce 1 października 2024 roku. Już teraz firma udostępnia natomiast bonus dla potencjalnych klientów. Wystarczy wypełnić formularz na stronie www.redclick.pl, aby otrzymać mailowo kupon, który będzie możliwy do wykorzystania przez rok po rozpoczęciu sprzedaży – do 30 września 2025 roku.
W jego ramach klient otrzyma 2 bony w postaci Kart Podarunkowych Allegro. Każdy o wartości miesięcznej wysokości składki ubezpieczeniowej (8,3%). Pierwszy z nich otrzymamy zaraz po zakupie polisy, drugi automatycznie w przypadku odnowienia polisy w kolejnym roku.
Dołącz do dyskusji