„Sprawdź sobie”- razem z Mubi radzi Krzysztof Hołowczyc

Porównywarka ubezpieczeń samochodowych Mubi.pl wystartowała z nową kampanią reklamową. Jej twarzą został utytułowany kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc. Głównym celem działań jest zachęcenie kierowców do porównywania cen ubezpieczeń komunikacyjnych.

Z badania przeprowadzonego na zlecenie Mubi.pl wynika, że 43,8% ankietowanych uważa ubezpieczenie OC za najbardziej nielubiany wydatek związany z posiadaniem samochodu. Mimo tego, wciąż wielu kierowców odnawia polisę, nie sprawdzając innych aktualnych ofert. Tymczasem ceny ubezpieczeń samochodowych często się zmieniają, więc – jak przekonuje w spocie telewizyjnym “Hołek” – warto je zawsze sprawdzać przy każdym kolejnym zakupie.

„Sprawdź sobie”! 

Według badań, możliwość szybkiego porównania różnych ubezpieczeń oraz sprawnego nabycia wybranej oferty bez zbędnych formalności to pożądane czynniki przy zakupie ubezpieczenia samochodowego. Takie odpowiedzi wskazało odpowiednio 22% i 17,3% ankietowanych. Większą rolę odgrywa tylko cena (60,6%)

Chcieliśmy stworzyć najwygodniejsze narzędzie dla polskich kierowców, aby mogli szybko sprawdzać, czy ich ubezpieczenie zawsze kosztuje tyle, ile powinno. Fakt, że Krzysztof Hołowczyc, jeden z najbardziej utytułowanych polskich kierowców rajdowych, poznał naszą usługę i zgodził się użyczyć w jej promocji swój wizerunek, jest dla nas niezwykłym wyróżnieniem

Michał Laskowski, prowadzący projekt Mubi.pl.

Kampania reklamowa z udziałem Krzysztofa Hołowczyca będzie prowadzona od 22 lipca. Działania obejmą emisje w stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Spot reklamowy dostępny jest na Youtube. 

Oceń artykuł:
23,00
Loading...
zdjęcie autora
Autor artykułu: Teresa Wrońska

Ubezpieczenia samochodowe są moim konikiem, ponieważ 7 lat pracowałam jako agent ubezpieczeniowy. Miałam okazję sprzedać kilka tysięcy polis OC/AC, dlatego poznałam większość problemów kierowców. Teraz chętnie rozwiązuję je dla użytkowników porównywarki Mubi.

Dołącz do dyskusji

0 komentarzy
Skomentuj jako pierwszy!