Concierge assistance

Usługi concierge (czyt. konsjerż) w assistance samochodowym polegają na dodatkowym wsparciu w związku z awarią pojazdu, stłuczką czy wypadkiem. W ramach concierge można liczyć na otrzymanie informacji na temat wydarzeń kulturalnych, sportowych czy turystycznych, a także telefoniczną rezerwację biletów czy zamówienie taksówki. Oferowane są zazwyczaj w najbardziej rozbudowanych wariantach assistance.

Usługi concierge – przykłady

Aby otrzymać usługi concierge w assistance komunikacyjnym trzeba wybrać najwyższy wariant ubezpieczenia. W przypadku Beesafe jest to wariant “Premium”, w którym ubezpieczony otrzyma następujące usługi:

  • organizacja taksówki,
  • organizacja biletów lotniczych i kolejowych,
  • organizacja hotelu.

Ubezpieczyciel jedynie organizuje wskazane powyżej rzeczy, ale nie pokrywa ich kosztów.

Z kolei Generali w ogólnych warunkach ubezpieczenia (OWU) wskazuje, że w zależności od lokalnych możliwości w ramach usług concierge oferuje:

  • udzielenie informacji kulturalnych, sportowych, turystycznych (np. repertuar, wydarzenia w okolicy, atrakcje turystyczne);
  • rezerwację i dostarczenie biletów na dostępne wydarzenia sportowe i kulturalne;
  • rezerwację stolika w restauracji;
  • zamówienie taksówki;
  • zamówienie i dostarczenie kwiatów, zakupów czy prezentów pod wskazany adres.

Również w tym przypadku koszt biletów, taksówki, prezentów oraz innych rzeczy pokrywa ubezpieczony w sposób, który wskaże Centrum Pomocy Generali.