Pytania i odpowiedzi 💬

Wybierz temat:
Pytania o bonus dla poleconego
Pytania o akcję dla polecającego
Jak odebrać bonus?

Aby odebrać bonus należy skorzystać z linka: https://mubi.pl/odbierz-bonus, a następnie:

  1. Uzupełnić numer rejestracyjny i numer telefonu.
  2. Odpowiedzieć na pytanie konkursowe „Który kierowca rajdowy reklamuje markę mubi.pl?”.
  3. Uzupełnić numer konta, na który ma być zrealizowany przelew bonusu.
  4. Dodać potwierdzenie płatności za ubezpieczenie.
Kiedy otrzymam bonus?

Nagroda zostanie wysłana na wskazany numer rachunku bankowego w terminie 30 dni od zarejestrowania zgłoszenia konkursowego.

Czy mogę otrzymać bonus jeśli płatność za polisę jest rozłożona na raty?

Tak, w przypadku płatności ratalnej bonus można uzyskać już po opłaceniu pierwszej składki.

Czy jeśli kupię dwie polisy, otrzymam dwa bonusy?

Możesz otrzymać 1 bonus na 1 samochód. Jeśli ubezpieczysz dwa auta w Mubi, na każdy z nich możesz raz otrzymać bonus.

Chcę ubezpieczyć dwa auta na siebie, właścicielem jednego auta jestem ja a drugiego żona. Czy dostanę dwa bonusy?

Tak, bonus przysługuje na każdy samochód oddzielnie. Możesz otrzymać 1 bonus na 1 samochód, ale maksymalnie 2 bonusy dla jednej osoby ubezpieczającej.

Mam więcej niż 2 samochody. Czy na każdy z nich otrzymam bonus?

Czy chcesz nas puścić z torbami? 😉 Bonus przysługuje dla Ciebie jako ubezpieczającego maksymalnie 2 razy i możesz go otrzymać na 2 różne samochody. Liczymy jednak, że kolejne auta również ubezpieczysz w Mubi, bo nawet bez bonusu dbamy o to, żeby nasze oferty były atrakcyjne.

Rezygnuję z zakupionej polisy. Czy mogę zatrzymać bonus?

W przypadku rezygnacji z zakupionej polisy nagrodę należy zwrócić, za wyjątkiem wykupienia poprzez mubi.pl innej polisy. W takiej sytuacji bonus możemy przypisać do nowego ubezpieczenia

Jak mogę otrzymać link polecający?

Po zakupie polisy wysyłamy maila pod tytułem: „Odblokowano bonusy dla Ciebie i znajomych” – tam znajdziesz indywidualny link promocyjny. 🙂 Jeśli go nie znajdujesz na swoim mailu daj nam znać, wyślemy go ponownie 🙂

Poleciłem, a na koncie Mubi nie ma poleconej polisy

Statystyki na koncie Mubi aktualizowane są nie rzadziej niż raz na miesiąc.

Nie dostałem żadnego potwierdzenia, że zgłoszenie dotarło

Ograniczamy ilość maili wysyłanych do naszych klientów, żeby nie spamować skrzynek mailowych. Po wysłaniu zgłoszenia wyświetla się komunikat o uzupełnieniu formularza, które jest potwierdzeniem wysłania zgłoszenia do konkursu.

Czy zwrot musi być na ten sam numer konta, z którego opłaciłem polisę?

Nie, nagroda jest wysyłana na numer rachunku podany w zgłoszeniu do konkursu. Nie musi to być ten sam numer konta.

Czy jeśli znajomy kupi polisę z mojego polecenia to automatycznie otrzymam nagrodę?

Na Koncie Użytkownika w Mubi uzupełnij swój numer konta lub wyślij go na adres [email protected] z dopiskiem „Numer konta Polecającego”. Przelewy Bonusów realizujemy raz w miesiącu po opłaceniu polisy przez poleconego pod warunkiem spełnienia przez niego wymagań Konkursu „Bonus za polecenie”.

Do odbioru bonusu potrzebny będzie Twój numer telefonu oraz numer rejestracyjny samochodu.

Odbierz bonus

Nie znalazłeś odpowiedzi?