Polityka prywatności serwisu Mubi.pl

Ważna od: 1.12.2024 r.

I. Przetwarzanie danych osobowych

Przetwarzanie danych osobowych przez Internetowy Agent Ubezpieczeniowy sp. z o. o. w serwisie www.mubi.pl

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH (dalej „Administrator”)Internetowy Agent Ubezpieczeniowy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (00-876) ul. Ogrodowa 58, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000745757, NIP: 9512468188, REGON: 381065352, o kapitale zakładowym 635.000,00 PLN, świadczący usługi za pośrednictwem serwisu www.mubi.pl w zakresie wskazanym w regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną (Regulamin świadczenia usług w serwisie Mubi.pl wraz z Załącznikami, dalej, łącznie: „Regulamin”)
CELE I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCHAdministrator przetwarza Twoje dane osobowe w celu:
1. realizacji umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, zawartej z użytkownikiem serwisu na bazie Regulaminu – art. 6 ust. 1 pkt b RODO, w tym:
a. świadczenia usługi umożliwiającej porównanie i przedstawienie ofert ubezpieczeniowych,
b. wykonywania czynności związanych z prowadzeniem serwisu www.mubi.pl, polegających, w szczególności na zbieraniu i udostępnianiu informacji, w tym zawierających dane osobowe, od osób zainteresowanych ofertą ubezpieczeniową i przekazywaniu tych informacji Zakładom ubezpieczeń,
c. kontaktu z Tobą w celach związanych z wyborem najkorzystniejszej oferty ubezpieczeniowej i ewentualnego zawarcia umowy ubezpieczenia, w tym również kontaktu telefonicznego przez pracownika Call Center (sposób kontaktu zależny jest od udostępnionych przez Ciebie danych kontaktowych: e-mail lub telefon),
d. kontaktu z Tobą w celu świadczenia usługi przypomnienia o kończącym się ubezpieczeniu (sposób kontaktu zależny jest od udostępnionych przez Ciebie danych kontaktowych: e-mail lub telefon),

2. marketingu bezpośredniego w ramach świadczonych przez Administratora usług, w tym organizowania konkursów i promocji dotyczących produktów lub usług oferowanych przez Administratora (sposób kontaktu zależny jest od udostępnionych przez Ciebie danych kontaktowych w serwisie podczas korzystania z niego: e-mail lub telefon oraz związanych z tym zgód) – na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f RODO,

3. określenia wymagań i potrzeb w zakresie ochrony ubezpieczeniowej – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

4. umożliwienia kontaktu w przyszłości celem przedstawienia oferty marketingowej zgodnie z przekazanymi przez Ciebie preferencjami oraz w zakresie wyrażonej w tym celu zgody – na podstawie art. 6 ust 1 pkt a RODO (dotyczy osób, które nie zawarły umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną z Administratorem),

5. marketingu bezpośredniego usług partnerów Administratora, świadczonego za pośrednictwem serwisu i na zasadach opisanych w Regulaminie – art. 6 ust 1 pkt a RODO,

6. przekazania danych partnerom, w celu świadczenia usług marketingowych na podstawie Twojej zgody – art. 6 ust 1 pkt a RODO,

7. przechowywania danych i tworzenia kopii zapasowych w celu prawidłowego funkcjonowania serwisu www.mubi.pl i świadczenia usług– na podstawie art. 6 ust 1 pkt f RODO,

8. rozpatrywania potencjalnych reklamacji i zgłoszonych roszczeń – na podstawie art. 6 ust 1 lit c RODO w zw. z przepisami ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego – przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH ADMINISTRATORAKontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Administratora jest możliwy poprzez:
1. adres e-mail: [email protected],
2. telefonicznie pod nr +48 (22) 250 02 00,
3. pisemnie na adres siedziby ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa.
RODZAJ I ŹRÓDŁO DANYCH OSOBOWYCHZakres danych osobowych, uzyskanych w wyniku korzystania z Serwisu mubi.pl lub usług Administratora (w tym wypełnienie odpowiedniego formularza w Serwisie i założenie Konta), w zależności od rodzaju usług wybranych przez Użytkownika, może obejmować:
1. Dane pozyskiwane są bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą za pośrednictwem serwisu www.mubi.pl
a. dane identyfikujące osobę fizyczną tj. imię i nazwisko, datę urodzenia, numer pesel, adres;
b. dane adresowe i teleadresowe tj. adres e-mail i numer telefonu;
c. dodatkowo, w przypadku korzystania z usług z zakresu dystrybucji ubezpieczeń: inne dane, jak np.: stan cywilny, płeć, data nabycia prawa jazdy, dane dotyczące pojazdu m.in. nr VIN, rodzaj pojazdu, data produkcji, numer rejestracyjny.

2. Dane, które mogą być pozyskane od Zakładów ubezpieczeń bezpośrednio lub przy udziale podmiotów ujawniających, zgodnie z prawem (m.in. od innych Zakładów ubezpieczeń, Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego, Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców, Policji), w przypadku korzystania z usług z zakresu dystrybucji ubezpieczeń;
a. dane o ubezpieczonych, dane dotyczące pojazdu m.in. nr VIN, rodzaj pojazdu, data produkcji, numer rejestracyjny, szkodowość ubezpieczeniowa, dane dotyczące wcześniej zawartych umów ubezpieczenia, dane o uzyskanych punktach karnych.

3. Dane pozyskane od Użytkownika Serwisu (jeżeli inna osoba występująca w roli Ubezpieczającego wyliczyła ofertę ubezpieczenia i ewentualnie zawarła umowę obejmującą Ciebie ochroną ubezpieczeniową, źródłem, z którego pozyskujemy dane w zakresie Twoich danych identyfikacyjnych i kontaktowych oraz informacji o przedmiocie ubezpieczenia jest Ubezpieczający):
a. dane dodatkowego ubezpieczonego lub ubezpieczającego (jeśli takie dane zostaną uzupełnione we wniosku o ubezpieczenie) w zakresie: imienia, nazwiska i adresu zamieszkania dodatkowego ubezpieczonego lub ubezpieczającego.
ODBIORCY DANYCHTwoje dane osobowe są przekazywane bezpośrednio do Administratora i podmiotom realizującym płatność, które współpracują z serwisem www.mubi.pl lub innym podmiotom, w zależności od rodzaju usług świadczonych na Twoją rzecz. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane również podmiotom uprawnionym do żądania tych danych np. policji, sądowi, prokuraturze, na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

Dostęp do przetwarzanych przez nas danych mogą mieć również: podmioty realizujące dla nas usługi analityczne, programistyczne, usługi księgowe, kadrowo-płacowe, prawne, podatkowe, audytorskie itp., dostawcy przestrzeni dyskowej w chmurze, dostawcy usług polegających na prowadzeniu akcji mailingowych i telekomunikacyjnych oraz dostawcy usług poczty elektronicznej i innych narzędzi umożliwiających komunikację z nami.

Dane osobowe mogą zostać udostępnione także innym podmiotom współpracującym z Administratorem, na podstawie stosownej zgody wyrażonej przez Ciebie w momencie zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną tj. akceptacji Regulaminu.

Dodatkowo, w przypadku korzystania z usług z zakresu dystrybucji ubezpieczeń dane osobowe są również przekazywane zakładom ubezpieczeń przygotowującym oferty ubezpieczeniowe do porównania, współpracującym z Administratorem. Jednocześnie, z uwagi na konieczność skierowania zapytania na etapie sporządzania kalkulacji do państwowych baz danych takich jak np. Ośrodek Informacji Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego czy Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców, w szczególności zakresie informacji o uprawnieniach, szkodach, parametrach pojazdu oraz informacji o wykroczeniach lub przestępstwach stanowiących naruszenia przepisów ruchu drogowego i przypisanych im punktach Użytkownika, dane osobowe zostaną przekazane do Ubezpieczycieli i będą przez nich
przetwarzane wyłącznie w celu weryfikacji danej osoby, w tym jej historii ubezpieczeniowej.

Kontakt z wybranym przez Ciebie zakładem ubezpieczeń na mocy zawartej umowy ubezpieczenia odbywa się zgodnie z danymi wskazanymi w umowie ubezpieczenia oraz wewnętrzną polityką i procedurami zakładu ubezpieczeń.
PRZEKAZANIE DANYCH DO PAŃSTWA TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJTwoje dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCHTwoje dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez okres niezbędny do świadczenia wybranej przez Ciebie usługi lub do czasu rozwiązania umowy/rezygnacji z usługi lub ewentualnego zgłoszenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą, a po tym okresie dla celów i przez okres wymagany przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń.

W zakresie w jakim przetwarzamy Twoje dane na podstawie uzasadnionego interesu Administratora danych, dane będą przetwarzane do momentu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu.

W zakresie w jakim Twoje dane są przez nas przetwarzane na podstawie Twojej zgody, dane będą przetwarzane do momentu wycofania tej zgody przez Ciebie.
PRAWA PRZYSŁUGUJĄCE UŻYTKOWNIKOWI W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM JEGO DANYCHPrzysługuje Ci prawo dostępu do Twoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, jeżeli są nieprawidłowe, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także prawa do przenoszenia tych danych.
W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest zgoda, masz prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Na podstawie art. 21 ust. 2 RODO masz również prawo wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych w celach marketingowych.

Jeśli wyraziłeś zgodę na przesyłanie informacji handlowej drogą elektroniczną (np. za pośrednictwem poczty e-mail, SMS i inne), powyższą zgodę przysługuje prawo cofnięcia wyrażonej zgody.

Przysługuje Ci także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od Administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz również przesłać te dane innemu Administratorowi danych. Uprawnienie do przenoszenia danych nie dotyczy danych, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

Wszelkie dyspozycje dotyczące Twoich danych osobowych, w tym dotyczące ich usunięcia możesz zgłosić pisemnie na adres siedziby ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa lub poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres [email protected] lub [email protected] lub pod numerem telefonu +48 (22) 250 02 00
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGOPrzysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Twojego zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.

W przypadku Polski organem właściwym jest:
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 531 03 00
INFORMACJA O DOBROWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH OSOBOWYCHPodanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, jednak w przypadku niektórych usług (np. usługi z zakresu dystrybucji ubezpieczeń) jest to niezbędne do realizacji wybranych przez Ciebie usług oraz spełnienia obowiązków Administratora jako dystrybutora ubezpieczeń, m.in. w zakresie danych niezbędnych do przeprowadzenie analizy wymagań i potrzeb klienta.
ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJINiektóre nasze usługi świadczone są przy wykorzystaniu technik zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Administrator danych dokonuje profilowania użytkowników serwisu/klientów w celu:
1) nadawania potencjalnym klientom poziomów priorytetów do kontaktu przez call center,
2) w celu zawężenia ofert przedstawianych potencjalnemu klientowi.

Techniki zautomatyzowanego podejmowania decyzji są wykorzystywane w porównywarce ubezpieczeń – wprowadzane przez Ciebie dane są wysyłane na serwery Zakładów ubezpieczeń, na których przeprowadzane są operacje konieczne do oszacowania ryzyka ubezpieczeniowego i wyliczenia wysokości składki. Taka metoda pozwala nam na szybkie przedstawienie najlepszych ofert ubezpieczeń. Wyjaśniamy, że nie mamy wpływu na procesy, które prowadzone są po stronie Zakładów ubezpieczeń. Informacje na ten temat znajdziesz w odpowiednich politykach prywatności poszczególnych Zakładów ubezpieczeń, których lista znajduje się na stronie internetowej Serwisu: https://mubi.pl/dokumenty/informacje-dotyczace-dystrybutora-ubezpieczen.pdf.

II. Pozostałe informacje

1. Przetwarzanie danych w celach kontaktu oraz rodzaje komunikacji


W zależności od podanych przez Ciebie danych kontaktowych (adres e-mail lub numer telefonu) oraz zaakceptowanych zgód w miejscu podania tych danych, możemy kontaktować się z Tobą, np. w związku z: obsługą danej usługi (np. porównywarki ubezpieczeń), odpowiedzią na pytania, reklamacją, badaniami, pozyskiwaniem opinii, marketingiem własnym naszych produktów i usług, marketingiem produktów naszych Partnerów, przesyłaniem biuletynów informacyjnych (newsletter), informacji handlowych.

Podstawą przetwarzania jest wyrażona przez Ciebie dobrowolna zgoda, którą możesz wycofać w dowolnym momencie:

  1. drogą pisemną – przesyłką pocztową na adres firmy: Internetowy Agent Ubezpieczeniowy sp. z o.o., ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa,
  2. ustnie – telefonicznie za pośrednictwem Działu Obsługi Klienta pod nr tel. +48 22 250 02 00 (infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-21:00 oraz w sobotę od 9:00 do 17:00),
  3. w formie elektronicznej poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres elektroniczny: [email protected].

Dane użyte do komunikacji z Tobą będziemy przetwarzać do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody na otrzymywanie wiadomości. Przepisy prawa mogą jednak – w określonych sytuacjach – nakazywać nam dłuższe przetwarzanie danych.


2. Administrator danych po zawarciu umowy ubezpieczenia.


W sytuacji, gdy zawarłeś umowę ubezpieczenia, to administratorem Twoich danych osobowych jest również zakład ubezpieczeń, z którym umowa została zawarta.


3. Polityka Cookies (stosowanie plików cookies)

a. Ogólne wyjaśnienie

Serwis mubi.pl wykorzystuje tzw. pliki cookies (ciasteczka), w celu ułatwienia nawigacji Użytkownikom oraz poprawnego działania Serwisu.

Pliki „cookies” („ciasteczka”) to krótkie pliki tekstowe zapisywane przez system teleinformatyczny Usługodawcy w systemie teleinformatycznym Użytkownika (tj. na dysku twardym w komputerach lub Urządzeniu Mobilnym osób odwiedzających strony Serwisu) głównie w celu identyfikacji Użytkowników w Serwisie oraz zbieraniu ogólnych informacji o sposobie korzystania z Serwisu.

Pliki „cookies” nie zawierają żadnych informacji powiązanych z danymi osobowymi. Użytkownik może w każdym momencie uniemożliwić zapisywanie plików „cookies” wykorzystując do tego celu ustawienia przeglądarki internetowej w komputerze lub Urządzeniu Mobilnym.

Wyłączenie „cookies” nie powoduje niemożności korzystania z Serwisu, może jednak wywołać pewne utrudnienia w tym zakresie, a w niektórych przypadkach nawet uniemożliwić korzystania z określonych usług świadczonych w ramach Serwisu. Więcej szczegółów znajduje się w załączonej Klauzuli Informacyjnej.


b. Cel wykorzystywania cookies

Serwis mubi.pl wykorzystuje pliki cookies w celu:

• tworzenia zbiorczych statystyk i analiz, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób wykorzystywany jest Serwis – pozwala to stale udoskonalać strukturę i zawartość stron, by w jak największym stopniu odpowiadały potrzebom obecnych i potencjalnych Użytkowników; więcej na temat kodu Google Analytics i plikach cookies Google’a znajdziesz w Zasadach Google Analytics dotyczących bezpieczeństwa i prywatności;

• optymalizacji stron internetowych pod kątem urządzeń i przeglądarek, jakie najczęściej wykorzystują osoby odwiedzające te strony – dzięki temu komputer bądź urządzenie mobilne wyświetli je poprawnie i czytelnie;

• mierzenia skuteczności prowadzonych akcji działań marketingowych i dopasowanie treści i form reklam, wyświetlanych zarówno na stronach Usługodawcy, jak i np. w sieci reklamowej Google (więcej informacji o plikach cookies wykorzystywanych w sieci reklamowej Google można znaleźć na stronie:

https://support.google.com/adwords/answer/2407785;

• zapamiętania, czy dany użytkownik wyraził określoną zgodę (np. na pokazywanie wybranych treści) bądź też jej nie wyraził.

c. Rodzaje plików cookies

Serwis mubi.pl wykorzystuje dwa rodzaje plików cookies:

– sesyjne – pozostają na urządzeniu Użytkownika, aż do opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej;

– stałe – pozostają na urządzeniu użytkownika przez określony czas albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez Użytkownika. Za pomocą technologii cookie Usługodawca zbiera jedynie anonimowe dane statystyczne o użytkownikach służące do poprawy wygody korzystania z serwisu oraz minimalizacji uciążliwości reklam. Usługodawca nie zbiera żadnych danych identyfikujących Użytkowników jako osoby lub klientów.


d. Odnośniki do innych stron


Serwis zawiera odnośniki do innych stron WWW. Nie możemy ponosić odpowiedzialności za zasady zachowania prywatności obowiązujące na tych stronach. Namawiamy, by po przejściu na inne strony, zapoznać się z polityka prywatności tam ustaloną. Niniejsza polityka prywatności dotyczy tylko serwisów WWW na stronie mubi.pl.


e. Zmiana ustawień w wyszukiwarkach.


Użytkownik może samodzielnie dokonać zmiany ustawień prywatności w wyszukiwarkach.


Google Chrome

Należy kliknąć na menu (w prawym górnym rogu), zakładka Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane. W sekcji „Prywatność” trzeba kliknąć przycisk Ustawienia treści. W sekcji „Pliki cookie” można zmienić następujące ustawienia plików Cookie:

Usuwanie plików Cookie, Domyślne blokowanie plików Cookie,

Domyślne zezwalanie na pliki Cookie, Domyślne zachowywanie plików Cookie i danych stron do zamknięcia przeglądarki

Określanie wyjątków dla plików Cookie z konkretnych witryn lub domen


Internet Explorer 6.0 i 7.0

Z menu przeglądarki (prawy górny róg): Narzędzia > Opcje Internetowe > Prywatność, przycisk Witryny. Suwakiem ustawiamy poziom, zmianę zatwierdzamy przyciskiem OK.


Mozilla Firefox


Z menu przeglądarki: Narzędzia > Opcje > Prywatność. Uaktywnić pole Program Firefox: „będzie używał ustawień użytkownika”. O ciasteczkach (cookies) decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Akceptuj ciasteczka.


Opera


Z menu przeglądarki: Narzędzie > Preferencje > Zaawansowane. O ciasteczkach decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Ciasteczka.


Safari


W menu rozwijanym Safari trzeba wybrać Preferencje i kliknąć ikonę Bezpieczeństwo.

W tym miejscu wybiera się poziom bezpieczeństwa w obszarze ,,Akceptuj pliki cookie”.


4. Zmiany w Polityce Prywatności

  1. Polityka Prywatności jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.
  2. Zmiana Polityki Prywatności wchodzi w życie z dniem opublikowania w serwisie – każdy użytkownik serwisu zostanie poinformowany o zmianie Polityki Prywatności).
  3. Zmiany Polityki Prywatności mogą wynikać m.in. (lecz nie tylko): ze zmiany przepisów prawa, wprowadzenia nowej funkcjonalności w serwisie, wprowadzenia nowego produktu, nowego celu przetwarzania, potrzeby udostępnienia danych osobowych nowemu podmiotowi – partnerowi czy dostawcy.
  4. W przypadku, gdy zmiana Polityki Prywatności dotyczy zasad przetwarzania danych osobowych użytkownika, które są przetwarzane na podstawie zgody użytkownika, każdorazowa zmiana zasad (polityki prywatności w tym zakresie) wymaga udzielenia nowej zgody przez użytkownika. Użytkownik zostanie zapytany o zgodę w formie ustalonej dla kontaktu z użytkownikiem.
  5. W przypadku gdy zmiana Polityki Prywatności dotyczy zasad przetwarzania danych osobowych użytkownika, które są przetwarzane na podstawie uzasadnionego interesu Administratora, użytkownikowi będzie przysługiwało prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych na zmienionych zasadach (patrz sekcja: PRAWA PRZYSŁUGUJĄCE UŻYTKOWNIKOWI W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM JEGO DANYCH).
  6. W przypadku, gdy zmiana Polityki Prywatności wynika ze zmiany przepisów prawa, zmiana obowiązuje użytkownika od momentu opublikowania zmienionej Polityki Prywatności w serwisie bądź od wejścia w życie przepisu prawa.
  7. W przypadku, gdy zmiana Polityki Prywatności dotyczy zasad przetwarzania danych osobowych użytkownika, które są przetwarzane w celu realizacji umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną na podstawie Regulaminu, każdorazowa zmiana wymaga akceptacji użytkownika (zgodnie z zasadami zmiany świadczenia usług na podstawie Regulaminu).
  8. Zmiany o charakterze organizacyjnym, technicznym, redakcyjnym, stylistycznym, zmiany dotyczące danych Administratora, w tym danych kontaktowych, wchodzą w życie z dniem opublikowania zmienionej Polityki Prywatności w serwisie (o czym użytkownik zostanie poinformowany zgodnie z pkt. 4.2.powyżej).

Chcesz wydawać mniej na ubezpieczenie OC/AC nawet o 50%? To proste!
Oblicz ceny w 3 minuty!

Porównaj ceny OC/AC