UBEZPIECZYCIEL EUROINS

logo euroins
Porównaj z innymi ubezpieczycielami

Euroins swoje ubezpieczenia kieruje przede wszystkim do klientów indywidualnych. Oddaje do ich dyspozycji polisy komunikacyjne i assistance, ale pracuje nad rozbudowaniem oferty. Ubezpieczyciel duży nacisk kładzie na jakość obsługi klientów zarówno na etapie przygotowywania dla nich oferty, jak i w zakresie obsługi posprzedażowej.
Przedstawicielem Euroins w Polsce jest firma Eins Polska Sp. z o.o.

Firma Euroins działa w 14 krajach Europy Centralnej i Wschodniej. Produkty komunikacyjne, majątkowe, życiowe i zdrowotne dystrybuuje m.in. w Bułgarii, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Niemczech, Polsce, Wielkiej Brytanii i we Włoszech.

Więcej

Dane kontaktowe Euroins

EINS Polska Sp. z o.o.
Ul. Puławska 543
02-844 Warszawa

Ubezpieczyciel zachęca również do zgłaszania szkód za pośrednictwem formularza kontaktowego, który jest dostępny na stronie ubezpieczyciela, w zakładce Kontakt.

Rodzaje ubezpieczeń w Euroins

OC

Euroins oferuje polskim kierowcom ubezpieczenie OC, którego posiadanie jest obowiązkiem każdego właściciela pojazdu mechanicznego. Polisa OC chroni odpowiedzialność cywilną kierowcy w sytuacji, w której spowoduje on szkodę na osobie lub mieniu osób trzecich.

Wówczas odszkodowanie pokrzywdzonym wypłaca towarzystwo ubezpieczeniowe w imieniu ubezpieczonego sprawcy szkody.
Firma Euroins daje swoim klientom możliwość nabycia Zielonej Karty, która zapewnia ochronę ubezpieczeniową w razie szkód spowodowanych za granicą. Zieloną Kartę można zamówić online, poprzez formularz na stronie ubezpieczyciela.

Więcej
AC

Ubezpieczenie AC w Euroins jest dostępne dla posiadaczy ubezpieczenia OC w tym samym towarzystwie. Oferta autocasco jest kierowana do właścicieli samochodów osobowych zarejestrowanych w Polsce. Ochroną ubezpieczeniową jest objęty zarówno pojazd, jak i jego wyposażenie.

Działa w przypadku uszkodzenia, szkody całkowitej i kradzieży na terenie Polski i Europy.

Kierowca może zmodyfikować zasady działania autocasco według własnych potrzeb i preferencji. Euroins umożliwia zniesienie lub wprowadzenie udziału własnego, ustalenie stałej sumy ubezpieczenia, zniesienie sumy redukcyjnej i ustalenie, czy pojazd będzie ubezpieczony z uwzględnieniem wartości netto, czy brutto.

Więcej
Assistance

Euroins przygotowało dla kierowców dwa rodzaje assistance: Pomoc na drodze oraz Organizacja naprawy pojazdu. Obie wersje są przeznaczone dla właścicieli samochodów osobowych i ciężarowych o DMC do 3,5 t. Warunkiem zakupu assistance jest posiadanie ubezpieczenia OC w tym samym towarzystwie.

Assistance – Pomoc na drodze działa zarówno po wypadku, jak i po awarii i kradzieży pojazdu. Zapewnia naprawę na miejscu zdarzenia lub holowanie do warsztatu, a także szereg innych usług, których dostępność jest zależna od wybranego wariantu.
Assistance – Organizacja naprawy zapewnia wsparcie po wypadku i odzyskaniu skradzionego pojazdu. Zadaniem tego ubezpieczenia jest zapewnienie naprawy samochodu w Sieci Partnerskiej Euroins.

Więcej

5 najlepszych pakietów ubezpieczeń Euroins Euroins

Assistance – Pomoc na drodze w wariancie Podstawowym
  • Zapewnia pomoc po kolizji.

  • Suma ubezpieczenia – 5 000 zł na jedno zdarzenie.

  • W ramach wariantu Podstawowego Assistance – Pomoc na drodze Euroins zapewni wsparcie kierowcy dwukrotnie w ciągu roku ubezpieczeniowego.

  • Usługi świadczone przez Euroins w ramach wariantu Podstawowego Assistance – Pomoc na drodze to m.in.: holowanie pojazdu (do 100 km), parking (1 doba), transport kierowcy i pasażerów do miejsca odholowania pojazdu, transport pojazdu poszkodowanego, infolinia motoryzacyjna.

Przejdź do porównywarki
Assistance – Pomoc na drodze w wariancie Rozszerzonym Polska
  • Zapewnia pomoc po wypadku, kradzieży i awarii.

  • Suma ubezpieczenia – 10 000 zł na jedno zdarzenie.

  • W ramach Assistance – Pomoc na drodze w wariancie Rozszerzonym Polska Euroins zapewni wsparcie kierowcy dwukrotnie w ciągu roku ubezpieczeniowego.

  • Usługi świadczone przez Euroins w ramach Assistance – Pomoc na drodze w wariancie Rozszerzonym Polska to m.in.: holowanie pojazdu (do 200 km), parking (2 doby), transport kierowcy i pasażerów do miejsca odholowania pojazdu, usprawnienie pojazdu, nocleg w hotelu (2 doby), samochód zastępczy (2 doby), holowanie pojazdu poszkodowanego, infolinia motoryzacyjna.

Przejdź do porównywarki
Assistance – Pomoc na drodze w wariancie Rozszerzonym Europa
  • Zapewnia pomoc po wypadku, kradzieży i awarii.

  • Suma ubezpieczenia – 10 000 zł na jedno zdarzenie.

  • W ramach Assistance – Pomoc na drodze w wariancie Rozszerzonym Europa Euroins zapewni wsparcie kierowcy dwukrotnie w ciągu roku ubezpieczeniowego.

  • Usługi świadczone przez Euroins w ramach Assistance – Pomoc na drodze w wariancie Rozszerzonym Europa to m.in.: holowanie pojazdu (do 200 km w Polsce/do najbliższego warsztatu w Europie), parking (2 doby), transport kierowcy i pasażerów do miejsca odholowania pojazdu, usprawnienie pojazdu, nocleg w hotelu (2 doby), samochód zastępczy (2 doby), holowanie pojazdu poszkodowanego, infolinia motoryzacyjna.

Przejdź do porównywarki
Assistance – Pomoc na drodze w wariancie Maksymalnym
  • Zapewnia pomoc po wypadku, kradzieży i awarii.

  • Suma ubezpieczenia – 25 000 zł na jedno zdarzenie.

  • W ramach Assistance – Pomoc na drodze w wariancie Maksymalnym Euroins zapewni wsparcie kierowcy dwukrotnie w ciągu roku ubezpieczeniowego.

  • Usługi świadczone przez Euroins w ramach wariantu Maksymalnego Assistance – Pomoc na drodze to m.in.: holowanie pojazdu (do 300 km w Polsce/do 200 km w Europie), parking (3 doby), transport kierowcy i pasażerów do miejsca odholowania pojazdu, usprawnienie pojazdu, nocleg w hotelu (3 doby), samochód zastępczy (3 doby), dostarczenie paliwa (do 800 zł), pomoc tłumacza (do 2 stron tekstu), holowanie pojazdu poszkodowanego, infolinia motoryzacyjna.

Przejdź do porównywarki
Assistance – Pomoc na drodze w wariancie Maksymalnym PLUS
  • Zapewnia pomoc po wypadku, kradzieży i awarii.

  • Suma ubezpieczenia – 50 000 zł na jedno zdarzenie.

  • W ramach Assistance – Pomoc na drodze w wariancie Maksymalnym PLUS Euroins zapewni wsparcie kierowcy trzykrotnie w ciągu roku ubezpieczeniowego.

  • Usługi świadczone przez Euroins w ramach wariantu Maksymalnego PLUS Assistance – Pomoc na drodze to m.in.: holowanie pojazdu (bez limitu w Polsce/do 500 km w Europie), parking (5 dób), transport kierowcy i pasażerów do miejsca odholowania pojazdu, usprawnienie pojazdu, nocleg w hotelu (3 doby), samochód zastępczy (7 dób), dostarczenie paliwa (do 1 000 zł), zakup i dostarczenie odmrażaczy do zamków (do 500 zł), pomoc tłumacza (do 2 stron tekstu + tłumaczenie telefoniczne), pomoc prawnika, holowanie pojazdu poszkodowanego, infolinia motoryzacyjna.

Przejdź do porównywarki
Ekspert Mubi

Klienci Euroins mogą dopełnić wielu formalności przez internet, korzystając z jednego z kilku formularzy zgłoszeniowych, dostępnych na stronie ubezpieczyciela. Online można złożyć wniosek o wydanie Zielonej Karty, wypowiedzieć umowę, zgłosić szkodę, zgłosić sprzedaż lub nabycie pojazdu, zgłosić zmiany w polisie i wiele innych.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Pytania i odpowiedzi

Jak zgłosić szkodę w Euroins?

Szkodę w Euroins można zgłosić na kilka sposobów:

  • telefonicznie, dzwoniąc pod numer +48 22 243 84 84,
  • mailowo, wysyłając odpowiedni formularz na adres: [email protected] (wzór dokumentu można pobrać ze strony ubezpieczyciela),
  • online, wypełniając formularz zgłoszeniowy (przedstawiciel Euroins oddzwoni w sprawie szkody).
Jak złożyć wypowiedzenie OC w Euroins?

Umowę ubezpieczenia OC można wypowiedzieć w kilku przewidzianych przepisami prawa przypadkach. Uwzględniono je w formularzu zgłoszeniowym dedykowanym wypowiedzeniu polisy OC na stronie Euroins. Aby wypowiedzieć umowę lub odstąpić od niej w ciągu 30 dni od zakupu ubezpieczenia, należy wypełnić formularz dostępny na stronie ubezpieczyciela. W formularzu należy:

  • określić, na jakiej podstawie następuje rezygnacja (wybór jednego z powodów wskazanych przez Euroins),
  • podać numer polisy,
  • podać numer VIN ubezpieczonego pojazdu,
  • wskazać, czy wypowiedzenie składa klient bezpośrednio, czy za pośrednictwem agenta ubezpieczeniowego.
PODSUMOWANIE

Plusy i minusy ubezpieczenia w Euroins

Zalety
  • Centrum Alarmowe dla osób zgłaszających szkody w ramach Assistance – Pomoc na drodze jest dostępne całodobowo przez 7 dni w tygodniu.

  • Kierowca może wybrać jeden z sześciu wariantów ubezpieczenia assistance i dopasować polisę do własnych preferencji.

  • Wniosek o wydanie Zielonej Karty w Euroins można złożyć online, korzystając z formularza zgłoszeniowego.

  • Po zgłoszeniu szkody poprzez formularz przedstawiciel ubezpieczyciela oddzwoni do zgłaszającego.

Wady
  • Infolinia w sprawach obsługi polisy innych niż zgłoszenie szkody z Assistance jest dostępna tylko od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00.