Euroins swoje ubezpieczenia kieruje przede wszystkim do klientów indywidualnych. Oddaje do ich dyspozycji polisy komunikacyjne i assistance, ale pracuje nad rozbudowaniem oferty. Ubezpieczyciel duży nacisk kładzie na jakość obsługi klientów zarówno na etapie przygotowywania dla nich oferty, jak i w zakresie obsługi posprzedażowej.
Przedstawicielem Euroins w Polsce jest firma Eins Polska Sp. z o.o.
Firma Euroins działa w 14 krajach Europy Centralnej i Wschodniej. Produkty komunikacyjne, majątkowe, życiowe i zdrowotne dystrybuuje m.in. w Bułgarii, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Niemczech, Polsce, Wielkiej Brytanii i we Włoszech. Grupa obsługuje ponad 3 miliony klientów.
EINS Polska Sp. z o.o.
Ul. Puławska 543
02-844 Warszawa
Ubezpieczyciel zachęca również do zgłaszania szkód za pośrednictwem formularza kontaktowego, który jest dostępny na stronie ubezpieczyciela, w zakładce Kontakt.
OC
Euroins oferuje polskim kierowcom ubezpieczenie OC, którego posiadanie jest obowiązkiem każdego właściciela pojazdu mechanicznego. Polisa OC chroni odpowiedzialność cywilną kierowcy w sytuacji, w której spowoduje on szkodę na osobie lub mieniu osób trzecich.
Wówczas odszkodowanie pokrzywdzonym wypłaca towarzystwo ubezpieczeniowe w imieniu ubezpieczonego sprawcy szkody.
Firma Euroins daje swoim klientom możliwość nabycia Zielonej Karty, która zapewnia ochronę ubezpieczeniową w razie szkód spowodowanych za granicą. Zieloną Kartę można zamówić online, poprzez formularz na stronie ubezpieczyciela.
AC
Ubezpieczenie AC w Euroins jest dostępne dla posiadaczy ubezpieczenia OC w tym samym towarzystwie. Oferta autocasco jest kierowana do właścicieli samochodów osobowych zarejestrowanych w Polsce. Ochroną ubezpieczeniową jest objęty zarówno pojazd, jak i jego wyposażenie.
Autocasco Euroins działa w przypadku uszkodzenia, szkody całkowitej i kradzieży na terenie Polski i Europy.
Kierowca może zmodyfikować zasady działania autocasco według własnych potrzeb i preferencji. Euroins umożliwia:
ustalenie, czy pojazd będzie ubezpieczony z uwzględnieniem wartości netto, czy brutto.
Assistance
Euroins przygotowało dla kierowców dwa rodzaje assistance: Pomoc na drodze oraz Organizacja naprawy pojazdu. Obie wersje są przeznaczone dla właścicieli samochodów osobowych i ciężarowych o DMC do 3,5 t. Warunkiem zakupu assistance jest posiadanie ubezpieczenia OC w tym samym towarzystwie.
Assistance – Pomoc na drodze działa zarówno po wypadku, jak i po awarii i kradzieży pojazdu. Zapewnia naprawę na miejscu zdarzenia lub holowanie do warsztatu, a także szereg innych usług, których dostępność jest zależna od wyboru jednego z pięciu dostępnych wariantów.
Assistance – Organizacja naprawy zapewnia wsparcie po wypadku i odzyskaniu skradzionego pojazdu w stanie uszkodzonym. Zadaniem tego ubezpieczenia jest zapewnienie naprawy samochodu w Sieci Partnerskiej Euroins.
Zapewnia pomoc po kolizji.
Suma ubezpieczenia – 5000 zł na jedno zdarzenie.
W ramach wariantu Podstawowego Assistance – Pomoc na drodze Euroins zapewni wsparcie kierowcy dwukrotnie w ciągu roku ubezpieczeniowego.
Usługi świadczone przez Euroins w ramach tego wariantu assistance to m.in.: holowanie pojazdu (do 100 km), parking (1 doba), transport kierowcy i pasażerów do miejsca odholowania pojazdu, transport osób, infolinia motoryzacyjna.
Znajdź najlepszy pakiet dla siebie:
Przejdź do porównywarkiZapewnia pomoc po wypadku, kradzieży i awarii.
Suma ubezpieczenia – 10 000 zł na jedno zdarzenie.
W ramach Assistance – Pomoc na drodze w wariancie Rozszerzonym Polska Euroins zapewni wsparcie kierowcy dwukrotnie w ciągu roku ubezpieczeniowego.
Usługi świadczone przez Euroins w ramach tego wariantu assistance to m.in.: holowanie pojazdu (do 200 km), parking (2 doby), transport osób, usprawnienie pojazdu, nocleg w hotelu (2 doby), samochód zastępczy (2 doby), holowanie pojazdu poszkodowanego, infolinia motoryzacyjna.
Znajdź najlepszy pakiet dla siebie:
Przejdź do porównywarkiZapewnia pomoc po wypadku, kradzieży i awarii.
Suma ubezpieczenia – 10 000 zł na jedno zdarzenie.
W ramach Assistance – Pomoc na drodze w wariancie Rozszerzonym Europa Euroins zapewni wsparcie kierowcy dwukrotnie w ciągu roku ubezpieczeniowego.
Usługi świadczone przez Euroins w ramach tego wariantu assistance to m.in.: holowanie pojazdu (do 200 km w Polsce/do najbliższego warsztatu w Europie), parking (2 doby), transport osób, usprawnienie pojazdu, nocleg w hotelu (2 doby), samochód zastępczy (2 doby), holowanie pojazdu poszkodowanego, infolinia motoryzacyjna.
Znajdź najlepszy pakiet dla siebie:
Przejdź do porównywarkiZapewnia pomoc po wypadku, kradzieży i awarii.
Suma ubezpieczenia – 25 000 zł na jedno zdarzenie.
W ramach Assistance – Pomoc na drodze w wariancie Maksymalnym Euroins zapewni wsparcie kierowcy dwukrotnie w ciągu roku ubezpieczeniowego.
Usługi świadczone przez Euroins w ramach tego wariantu assistance to m.in.: holowanie pojazdu (do 300 km w Polsce/do 200 km w Europie), parking (3 doby), transport osób, usprawnienie pojazdu, nocleg w hotelu (3 doby), samochód zastępczy (3 doby), dostarczenie paliwa (do 800 zł), pomoc tłumacza (do 2 stron tekstu), holowanie pojazdu poszkodowanego, infolinia motoryzacyjna.
Znajdź najlepszy pakiet dla siebie:
Przejdź do porównywarkiZapewnia pomoc po wypadku, kradzieży i awarii.
Suma ubezpieczenia – 50 000 zł na jedno zdarzenie.
W ramach Assistance – Pomoc na drodze w wariancie Maksymalnym PLUS Euroins zapewni wsparcie kierowcy trzykrotnie w ciągu roku ubezpieczeniowego.
Usługi świadczone przez Euroins w ramach tego wariantu assistance to m.in.: holowanie pojazdu (bez limitu w Polsce/do 500 km w Europie), parking (5 dób), transport kierowcy i pasażerów do miejsca odholowania pojazdu, usprawnienie pojazdu, nocleg w hotelu (3 doby), samochód zastępczy (7 dób), dostarczenie paliwa (do 1000 zł), zakup i dostarczenie odmrażaczy do zamków (do 500 zł), pomoc tłumacza (do 2 stron tekstu + tłumaczenie telefoniczne), pomoc prawnika, holowanie pojazdu poszkodowanego, infolinia motoryzacyjna.
Znajdź najlepszy pakiet dla siebie:
Przejdź do porównywarkiKlienci Euroins mogą dopełnić wielu formalności przez internet, korzystając z jednego z kilkunastu formularzy zgłoszeniowych dostępnych na stronie ubezpieczyciela. Online można m.in. złożyć wniosek o wydanie Zielonej Karty, wypowiedzieć umowę, zgłosić szkodę, zgłosić sprzedaż lub nabycie pojazdu, zgłosić zmiany w polisie i wiele innych.
Szkodę w Euroins można zgłosić na kilka sposobów:
Pomoc w ramach ubezpieczenia Assistance – Pomoc na drodze dostępna jest pod numerem telefonu +48 22 243 84 84 (wew. 1) przez całą dobę 7 dni w tygodniu.
Umowę ubezpieczenia OC można wypowiedzieć w kilku przewidzianych przepisami prawa przypadkach. Uwzględniono je w formularzu zgłoszeniowym dedykowanym wypowiedzeniu polisy OC na stronie Euroins. Aby wypowiedzieć umowę lub odstąpić od niej w ciągu 30 dni od zakupu ubezpieczenia, należy wypełnić formularz dostępny na stronie ubezpieczyciela. W formularzu należy:
Prosta i czytelna strona internetowa, dzięki której wiele spraw związanych z obsługą polisy można załatwić online.
Centrum Alarmowe dla osób zgłaszających szkody w ramach Assistance – Pomoc na drodze jest dostępne całodobowo przez 7 dni w tygodniu.
Kierowca może wybrać jeden z sześciu wariantów ubezpieczenia assistance i dopasować polisę do własnych preferencji.
Wniosek o wydanie Zielonej Karty w Euroins można złożyć online, korzystając z formularza zgłoszeniowego.
Po zgłoszeniu szkody poprzez formularz przedstawiciel ubezpieczyciela oddzwoni do zgłaszającego.
Infolinia w sprawach obsługi polisy innych niż zgłoszenie szkody z Assistance jest dostępna tylko od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00.